ZÁTHURECKÝ, Viliam a Slavomír LESŇÁK. Finanční gramotnost a kompetence učitele. Společenství praxe. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Finanční gramotnost a kompetence učitele. Společenství praxe
Autoři ZÁTHURECKÝ, Viliam a Slavomír LESŇÁK.
Vydání 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky finanční gramotnost klíčové kompetence
Změnil Změnil: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD., učo 233657. Změněno: 1. 3. 2020 15:29.
Anotace
Akce byla určena pro odbornou veřejnost: na společenství praxe akademiků a učitelů byly vzájemně sdíleny zkušeností v oblasti finanční a podnikatelské gramotnosti a prodiskutovány součásti personální, sociální a občanské kompetence učitele na základě revidované Bloomovy taxonomie. Po diskuzi byly pilotovány a reflektovány autoevaluační nástroje na základě polární škály, kterou vytvořili pracovníci Pedagogické fakulty MU.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000662, interní kód MUNázev: Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl (Akronym: Vzdělávání 2.0)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 03:30