Finanční gramotnost a kompetence učitele. Společenství praxe
ZÁTHURECKÝ, Viliam a Slavomír LESŇÁK. Finanční gramotnost a kompetence učitele. Společenství praxe. 2020. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Finanční gramotnost a kompetence učitele. Společenství praxe |
Autoři | ZÁTHURECKÝ, Viliam a Slavomír LESŇÁK. |
Vydání | 2020. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | finanční gramotnost klíčové kompetence |
Změnil | Změnil: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD., učo 233657. Změněno: 1. 3. 2020 15:29. |
Anotace |
---|
Akce byla určena pro odbornou veřejnost: na společenství praxe akademiků a učitelů byly vzájemně sdíleny zkušeností v oblasti finanční a podnikatelské gramotnosti a prodiskutovány součásti personální, sociální a občanské kompetence učitele na základě revidované Bloomovy taxonomie. Po diskuzi byly pilotovány a reflektovány autoevaluační nástroje na základě polární škály, kterou vytvořili pracovníci Pedagogické fakulty MU. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000662, interní kód MU | Název: Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl (Akronym: Vzdělávání 2.0) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 03:30