2019
Vzdělávací modul Informační gramotnost s metodikou
MAZÁČOVÁ, Pavlína, Petra VAŇKOVÁ, Josef LOMBARD a Jan BERKIZákladní údaje
Originální název
Vzdělávací modul Informační gramotnost s metodikou
Název anglicky
Educational module Information literacy with methodology
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí), Petra VAŇKOVÁ (203 Česká republika), Josef LOMBARD a Jan BERKI (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Praha, 30 s. 2019
Nakladatel
Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/19:00113036
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7603-063-3
Klíčová slova česky
informační gramotnost; vzdělávání; pedagogika; didaktika; edukační proces
Klíčová slova anglicky
information literacy; education; pedagogy; didactics; educational process
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2020 10:27, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Tato publikace nabízí pohled na informační gramotnost jako jednu z klíčových gramotností, která se v současnosti vykrystalizovala z různých typů gramotností. Informační gramotnost je představena učitelům jak funkční celek, který není určen pouze pro vyučující informačních a komunikačních technologií, ale má své místo v práci učitelů napříč různými předměty a stupni vzdělávání. Představuje se zde rozvoj informační gramotnosti v rámci projektu Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností s ohledem na průběh implementace mezi učitele a následně do edukačního procesu.
Anglicky
This publication offers a view of information literacy as one of the key literacy that has now crystallized from different types of literacy. Information literacy is presented to teachers as a functional unit that is not only intended for ICT teachers but has a place in the work of teachers across different subjects and levels of education. It introduces the development of information literacy within the project Improving the quality of pupil education, development of key competencies, areas of education and literacy with respect to the implementation process among teachers and subsequently to the educational process.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU |
|