ZEISEK, Adam. Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka. In AKTEV 2019. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka
Název česky Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka
Název anglicky Employing the principles of learner autonomy in English lessons
Autoři ZEISEK, Adam (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání AKTEV 2019, 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00113038
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky learner autonomy; English classes; lower-secondary pupils
Změnil Změnil: Mgr. Adam Zeisek, učo 411428. Změněno: 9. 3. 2020 18:59.
Anotace
Má disertační práce se zabývá problematikou uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Na tomto posteru stručně představuji vybrané principy autonomie žáka a stručně popisuji jejich uplatnění skrze intervenci v podobě výukových činností a aktivit.
Anotace anglicky
My dissertation deals with employing the principles of learner autonomy in English lessons at a lower-secondary level of education. This poster briefly summarizes chosen principles of learner autonomy and their use in my classes.
Návaznosti
MUNI/A/1143/2018, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VIII)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 21:24