Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1626627, author = {Mazáčová, Pavlína}, address = {Praha}, keywords = {information literacy; teacher; elementary school; pupils; didactics; pedagogy; competence learning; curriculum}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7603-065-7}, publisher = {Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova}, title = {Informační gramotnost: Teorie a vzdělávací praxe}, url = {https://pages.pedf.cuni.cz/sc25/files/2020/02/Teorie_a_vzdelavaci_praxe.pdf}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1626627 AU - Mazáčová, Pavlína PY - 2019 TI - Informační gramotnost: Teorie a vzdělávací praxe PB - Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova CY - Praha SN - 9788076030657 KW - information literacy KW - teacher KW - elementary school KW - pupils KW - didactics KW - pedagogy KW - competence learning KW - curriculum UR - https://pages.pedf.cuni.cz/sc25/files/2020/02/Teorie_a_vzdelavaci_praxe.pdf L2 - https://pages.pedf.cuni.cz/sc25/files/2020/02/Teorie_a_vzdelavaci_praxe.pdf N2 - Publikace Informační gramotnost:Teorie a edukační praxe je výsledkem aktivit společenství praxe akademiků, učitelů a vysokoškolských studentů a přináší do českého vzdělávacího prostředí aktuální a lze říci ojedinělý pohled na problematiku informační gramotnosti a jejího rozvíjení v primárním a sekundárním vzdělávání. Prvotním podnětem ke vzniku jednotlivých tematických kapitol byla absence teoretického publikačního zázemí i odborného pohledu na informační gramotnost v českém vzdělávacím prostředí. Do pojetí publikace se promítly také výsledky aktuálních tematických výzkumných šetření České školní inspekce, které nejsou ke stavu rozvíjení informační gramotnosti v českém školství lichotivé. Souvisejícím aspektem vzniku publikace je naléhavá potřeba umožnit v českém školním prostředí implementaci fungujících a aktuálních zahraničních přístupů k rozvoji informační gramotnosti ve školní praxi. Publikace vznikla v reflexi dlouholeté pedagogické praxe i odborného zájmu autorky a editorky o problematiku informační gramotnosti. Cílem autorů textu je to, aby se publikace stala funkčním příspěvkem k zájmu o téma v odborné pedagogické komunitě, v prostředí pregraduální přípravy budoucích učitelů na vysokých školách a aby nalezla své místo v knihovnách a kabinetech učitelů a dalších zájemců o informační gramotnost a její rozvíjení. ER -
MAZÁČOVÁ, Pavlína. \textit{Informační gramotnost: Teorie a vzdělávací praxe}. Praha: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2019, 93 s. ISBN~978-80-7603-065-7.
|