j 2019

Slabší vs. silnější, hlásíme se všichni: žákovská participace v půlených hodinách

NAVRÁTILOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Slabší vs. silnější, hlásíme se všichni: žákovská participace v půlených hodinách

Název anglicky

Low-achieveing vs. high-achieveing pupils, we all raise hands: pupils participation in ability grouping classes

Vydání

Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2019, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

vnitřní diferenciace; diferencovaná výuka; žákovská participace; druhý stupeň základní školy

Klíčová slova anglicky

ability grouping, differentiated instruction, student participation, lower secondary school,

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 8. 2024 01:41, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem tohoto textu je vysvětlit, proč jsou žáci výrazně aktivnější v diferencovaných skupinách než ve výuce, která diferencovaná není.

Anglicky

The aim of this text is to explain, why pupils participate in ability grouped classes than in heterogeneous classes.