2019
Slabší vs. silnější, hlásíme se všichni: žákovská participace v půlených hodinách
NAVRÁTILOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Slabší vs. silnější, hlásíme se všichni: žákovská participace v půlených hodinách
Název anglicky
Low-achieveing vs. high-achieveing pupils, we all raise hands: pupils participation in ability grouping classes
Autoři
Vydání
Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2019, 0323-0449
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
vnitřní diferenciace; diferencovaná výuka; žákovská participace; druhý stupeň základní školy
Klíčová slova anglicky
ability grouping, differentiated instruction, student participation, lower secondary school,
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 8. 2024 01:41, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
V originále
Cílem tohoto textu je vysvětlit, proč jsou žáci výrazně aktivnější v diferencovaných skupinách než ve výuce, která diferencovaná není.
Anglicky
The aim of this text is to explain, why pupils participate in ability grouped classes than in heterogeneous classes.