D 2019

Understanding language learning acquisition based on research in language learning styles

LANGEROVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Understanding language learning acquisition based on research in language learning styles

Název česky

Porozumění osvojování si jazyka na základě výzkumu stylů učení se cizímu jazyku

Autoři

LANGEROVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

First Edition. Bologna, 12th International Conference Innovation in Language Learning, od s. 256-260, 5 s. 2019

Nakladatel

Filodiritto Editore

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Itálie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/19:00113054

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-88-85813-80-9

ISSN

Klíčová slova česky

styly učení se jazyku; rigidita; flexibilita; techničtí studenti

Klíčová slova anglicky

language learning styles; rigidity; flexibility; technical students

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 3. 2020 13:13, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

The paper presents a current research project on language learning styles or preferences, as they are called nowadays, focusing on students of a technical university in Brno, the Czech Republic. The project aims at identifying students´ English learning styles in order to innovate and adapt English lessons to match them. The main goal of the project is to understand how students of a technical university acquire language, taking into consideration their primary orientation on technical subjects. The research will use Ehrman and Leaver Questionnaire (2003) which identifies language learning styles based on psychological and personality types and traits.

Česky

Příspěvek prezentuje současný projekt zaměřený na výzkum stylů učení se cizímu jazyku a soustředí se na studenty technické univerzity v Brně, v České republice. Cílem projektu je identifikovat styly učení se angličtině za účelem inovace a adaptace výuky angličtiny a pochopit, jak se studenti technického oboru učí cizí jazyk. Při výzkumu bude použit dotazník Ehmanové a Leaverové vycházející z psychologické a osobnostní typologie.

Návaznosti

MUNI/A/1143/2018, interní kód MU
Název: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VIII)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty

Přiložené soubory