SYSLOVÁ, Zora, Lucie GRŮZOVÁ a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ. Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole. Online. První elektronické. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 124 s. ISBN 978-80-210-9527-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/1558.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole
Název anglicky Support of student leadership in kindergarten practice
Autoři SYSLOVÁ, Zora, Lucie GRŮZOVÁ a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ.
Vydání První elektronické. Brno, 124 s. 2019.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9527-4
Doi http://dx.doi.org/1558
Klíčová slova česky Praxe; studenti oboru Učitelství pro mateřské školy; mentoring; provázející učitel; reflexe.
Klíčová slova anglicky Practice; preschool students; mentoring; accompanying teacher; reflection.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 24. 3. 2020 09:45.
Anotace
Metodická příručka teoreticky ukotvuje a argumentuje reflektivně pojaté přípravné vzdělávání učitelů mateřských škol, jehož nedílnou součástí je poskytování mentorské podpory ze strany provázejících učitelů. Celá publikace tedy směřuje svým pojetím k porozumění role provázejícího učitele a jeho místu v podpoře rozvoje učitele jako reflektivního praktika.
Anotace anglicky
The methodological handbook theoretically anchors and argues reflective conceived preparatory education of kindergarten teachers, an integral part of which is the provision of mentoring support by accompanying teachers. The whole publication thus aims to understand the role of the accompanying teacher and its place in supporting the development of the teacher as a reflective practice.
VytisknoutZobrazeno: 28. 5. 2024 03:17