2019
Činnostní pojetí hudební výchovy pro pedagogy 1. stupně základního vzdělávání
TAYLOR, DanielaZákladní údaje
Originální název
Činnostní pojetí hudební výchovy pro pedagogy 1. stupně základního vzdělávání
Název česky
Činnostní pojetí hudební výchovy pro pedagogy 1. stupně základního vzdělávání
Název anglicky
Activity concept of Music Educiation for teachers of lower grades of Primary Education
Autoři
TAYLOR, Daniela (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/19:00113102
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
hudební výchova; činnostní pojetí; deklamace textu; rytmický doprovod; hra na tělo; Orffův instrumentář; Boomwhackery
Klíčová slova anglicky
Music Education; activity concept; declamation of text; rhythmic accompaniment; body percussions; Orff's instruments; Boomwhackers
Změněno: 4. 3. 2020 09:55, Mgr. Daniela Taylor, Ph.D.
V originále
Workshop pro provázející učitele fakultních klinických škol nabídl praktické příklady inovativních aktivit s využitím jednoduchého literárního textu v činnostním pojetí hudební výchovy na 1. stupni ZŠ. Příspěvek navazuje na výzkum autorky, realizovaný v rámci projektu "Rozvoj procesu pregraduálního vzdělávání na PdF MU: důkladnou přípravou k dobré praxi“
Anglicky
The workshop for training teachers of faculty clinical schools offered practical examples of innovative activities using a simple literary text in the activity concept of Music Education for lower grades of Primary Schools. The contribution follows the authors research, implemented within the project "Development of the process of undergraduate education at the PDF MU: thorough preparation for good practice“
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_038/0006952, interní kód MU |
|