BUDÍNOVÁ, Irena, Růžena BLAŽKOVÁ a Kamila HRČKOVÁ. Lomené algebraické výrazy. In Bímová, D. a kol. Náměty na aktivity rozvíjející matematickou gramotnost. první. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019, s. 119-141. ISBN 978-80-7603-059-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lomené algebraické výrazy
Název anglicky Angled algebraic expressions
Autoři BUDÍNOVÁ, Irena, Růžena BLAŽKOVÁ a Kamila HRČKOVÁ.
Vydání první. Praha, Náměty na aktivity rozvíjející matematickou gramotnost, od s. 119-141, 23 s. 2019.
Nakladatel Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7603-059-6
Klíčová slova česky algebraické výrazy; diferencovaná výuka matematiky
Klíčová slova anglicky algebraic expressions; differentiated teaching of mathematics
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Irena Budínová, Ph.D., učo 15471. Změněno: 26. 2. 2020 15:01.
Anotace
Předkládaný materiál slouží jako opora pro učitele při výuce algebraických výrazů v 9. ročníku základní školy. Hlavním cílem bylo vytvoření sérií úloh pro dané učivo ve třech úrovních podle náročnosti. Materiály jsou určeny pro procvičování učiva. Pro učitele jsou nachystány úlohy i s výsledky, které mají žákům sloužit jako samokontrola. Úlohy je možné zadávat žákům v podobě pracovního listu, v podobě kartiček, ale také je možné, že žáci pracují na tabletech.
Anotace anglicky
The presented material serves as a support for teachers in teaching algebraic expressions in the 9th grade of primary school. The main goal was to create a series of tasks for the curriculum in three levels according to diffi culty. The materials are intended for practicing the subject matter. Tasks are also prepared with results that are intended to serve as a self-check. It is possible to assign tasks to pupils in the form of worksheets, in the form of cards, but it is also possible that pupils work on tablets.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MUNázev: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 10:13