k 2019

Обучение детей с особыми образовательными потребностями на уроках русского языка

BOBRZYKOVÁ, Olga

Základní údaje

Originální název

Обучение детей с особыми образовательными потребностями на уроках русского языка

Název česky

Výuka ruského jazyka u dětí s SPU

Název anglicky

Teaching Russian Language Pupils with Learning Disabilities

Autoři

BOBRZYKOVÁ, Olga

Vydání

Pražská rusistika 2019, 2019

Další údaje

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Klíčová slova česky

SPU, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, pracovní list, ruský jazyk

Klíčová slova anglicky

Specific learning diabilities, dyslexia, dysgrafia, dysortographia, worksheet, Russian Language
Změněno: 27. 2. 2020 17:26, Mgr. Olga Bobrzyková

Anotace

V originále

Обучение учеников русского языка с нарушениями обучения ориентировано на учащихся с особыми нарушениями обучения. Цель исследования - подготовить набор рабочих листов для учеников с особыми трудностями в обучении. В теоретической части описываются проблемы специфических нарушений обучения, инклюзивного образования, обучения учащихся с конкретными нарушениями обучения, системы оценивания, дислексии, дисграфии и дисортографии, а также их характеристики, симптомы, типичные ошибки, причины и типы. Практическая часть состоит из набора рабочих листов для учащихся с дисграфией с их методическими комментариями и выводами из практики.

Česky

Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe.