Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. Výuka žáků ruského jazyka s poruchami učení je zaměřena na žáky se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu je připravit soubor pracovních listů pro žáky se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou popsány problémy specifických poruch učení, inkluzivní vzdělávání, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, systém hodnocení, dyslexie, dysgrafie a dysortografie a jejich charakteristika, příznaky, typické chyby, příčiny a typy. Praktická část obsahuje soubor pracovních listů pro žáky s dysgrafií s jejich metodickým komentářem a závěry z praxe. |