p 2019

Úroveň digitalizace na českých SOŠ a SOU

VÁLEK, Jan

Základní údaje

Originální název

Úroveň digitalizace na českých SOŠ a SOU

Název česky

Úroveň digitalizace na českých SOŠ a SOU

Název anglicky

The level of digitization at Czech vocational schools

Autoři

Vydání

Mariánskolázeňské dialogy 2019, 2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

RVP; profesní kompetence; praktické vyučování a výcvik; učitelé

Klíčová slova anglicky

FEP; professional competence; practical training; teachers

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 28. 2. 2020 00:35, PhDr. Jan Válek, Ph.D.

Anotace

V originále

V přednášce bude prezentováno šetření zaměřené na úroveň digitalizace českého středního školství. Současně se zaměříme také na vybrané Digitální učební materiály, jak přispívají k rozvoji digitální gramotnosti žáků. Dále se zaměříme na to, zda a jak sami učitelé vnímají rozdíl mezi Digitalizací a Digitální gramotností. To vše je důležité, protože tvorba digitálních učebních materiálů hraje v současném školství velmi výraznou roli.

Anglicky

The lecture will present a survey focused on the level of digitization of Czech secondary education. At the same time, we will also focus on selected Digital teaching materials, how they contribute to the development of pupils' digital literacy. Next, we will focus on whether and how teachers perceive the difference between Digitalization and Digital Literacy. All this is important because the creation of digital teaching materials plays a very significant role in contemporary education.

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005366, interní kód MU
Název: Podpora rozvoje digitální gramotnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Podpora rozvoje digitální gramotnosti, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání