Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1629939, author = {Taylor, Daniela and Stadlerová, Hana and Tomanová, Milena}, address = {Ústí nad Labem}, booktitle = {Aura Musica, 11/2019}, editor = {Holubec, Jiří, Hons, Miloš}, keywords = {Art Education; National Curriculum; competencies; educational area Arts and Culture; interdisciplinary; Music; Art; project; innovation}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Ústí nad Labem}, pages = {66-73}, publisher = {PF UJEP, Katedra hudební výchovy}, title = {Příklady dobré praxe - mezioborové projekty hudební a výtvarné výchovy}, url = {https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_11_na_web}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1629939 AU - Taylor, Daniela - Stadlerová, Hana - Tomanová, Milena PY - 2019 TI - Příklady dobré praxe - mezioborové projekty hudební a výtvarné výchovy PB - PF UJEP, Katedra hudební výchovy CY - Ústí nad Labem KW - Art Education KW - National Curriculum KW - competencies KW - educational area Arts and Culture KW - interdisciplinary KW - Music KW - Art KW - project KW - innovation UR - https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_11_na_web L2 - https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_11_na_web N2 - Předměty hudební a výtvarná výchova jsou začleněny do vzdělávací oblasti Umění a kultura jako povinné, měly by se tedy plnohodnotně podílet na rozvoji dítěte. V praxi můžeme sledovat, že jsou stále podceňovány, obsahy některých lekcí jsou dokonce v přímém rozporu s učivem daným RVP. Je třeba vzdělávat pedagogy, aby si byli vědomi nezastupitelné role uměleckých výchov, které umožňují žákům nejen získat nové znalosti a dovednosti, ale také projevit emoce i subjektivní pohled na svět. V kontextu s realitou hudební a výtvarné výchovy byly nabídnuty aktivity, které byly nejprve ověřovány v rámci didaktické přípravy. Jejich průběh i výstupy se mohou stát inspirací pro inovaci školní praxe. Příspěvek navazuje na výzkum autorek, realizovaný v rámci projektu "Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotnosti". ER -
TAYLOR, Daniela, Hana STADLEROVÁ a Milena TOMANOVÁ. Příklady dobré praxe - mezioborové projekty hudební a výtvarné výchovy. In Holubec, Jiří, Hons, Miloš. \textit{Aura Musica, 11/2019}. Ústí nad Labem: PF UJEP, Katedra hudební výchovy, 2019, s.~66-73. ISSN~1805-4056.
|