2019
“So, what do the lawyers think?”: Exploring professional topics outside the classroom
CHOVANCOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
“So, what do the lawyers think?”: Exploring professional topics outside the classroom
Název česky
"Co na to říkají právníci?": hledání odpovědí na odborné otázky mimo třídu
Autoři
Vydání
LANGUAGE AND LAW – TRADITIONS, TRENDS & PERSPECTIVES, Bialystok, 2019
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky
odborná angličtina/angličtina pro specifické účely; právnická angličtina; motivace; zkušenostní) vzdělávání a učení se; autonomie
Klíčová slova anglicky
ESP; Legal English; motivation; experiential learning; autonomy
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2020 20:52, Mgr. Barbora Chovancová, Ph.D.
V originále
Introducing experiential learning into the syllabus may be a way of bridging the gap between the classroom and the real world of work. If law students are given enough autonomy and space to build up and extend their professional experience both in and out of the classroom, it will strengthen their professional awareness, reassuring them that what they do in their Legal English classes will have a positive impact on their future professional careers.
Česky
Zavedení zkušenostního vzdělávání a učení se je moderní metodou jak studentům umožnit skloubení teorie s praxí. Když studentům poskytneme dostatek autonomie a prostoru, aby si mohli hledat odpovědi na odborné otázky u odborníků i mimo fakultu, posílí to jejich přehled o oboru, a zároveň je ujistí i o důležitosti právnické angličtiny pro jejich budoucí profesi.