k 2019

“So, what do the lawyers think?”: Exploring professional topics outside the classroom

CHOVANCOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

“So, what do the lawyers think?”: Exploring professional topics outside the classroom

Název česky

"Co na to říkají právníci?": hledání odpovědí na odborné otázky mimo třídu

Vydání

LANGUAGE AND LAW – TRADITIONS, TRENDS & PERSPECTIVES, Bialystok, 2019

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

Klíčová slova česky

odborná angličtina/angličtina pro specifické účely; právnická angličtina; motivace; zkušenostní) vzdělávání a učení se; autonomie

Klíčová slova anglicky

ESP; Legal English; motivation; experiential learning; autonomy

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2020 20:52, Mgr. Barbora Chovancová, Ph.D.

Anotace

V originále

Introducing experiential learning into the syllabus may be a way of bridging the gap between the classroom and the real world of work. If law students are given enough autonomy and space to build up and extend their professional experience both in and out of the classroom, it will strengthen their professional awareness, reassuring them that what they do in their Legal English classes will have a positive impact on their future professional careers.

Česky

Zavedení zkušenostního vzdělávání a učení se je moderní metodou jak studentům umožnit skloubení teorie s praxí. Když studentům poskytneme dostatek autonomie a prostoru, aby si mohli hledat odpovědi na odborné otázky u odborníků i mimo fakultu, posílí to jejich přehled o oboru, a zároveň je ujistí i o důležitosti právnické angličtiny pro jejich budoucí profesi.