2019
Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty
Název anglicky
Information literacy as a tool to support democracy in today´s school : research horizons
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Konference Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11. - 13. 09. 2019, Liberec, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/19:00113214
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7494-475-8
Klíčová slova česky
informační gramotnost; učitel; žák; výzkum; celoživotní učení; demokracie; učící knihovník
Klíčová slova anglicky
information literacy; teacher; pupil; research; lifelong learning; democracy; teaching librarian
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2020 10:02, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Příspěvek ukazuje výzkumné horizonty, které vznikají spoluprací knihoven a škol v rozvíjení informační gramotnosti žáků. Společenství praxe učitelů a knihovníků výrazně ovlivňuje propojení formálního a neformálního vzdělávacího prostředí pro rozvíjení celoživotního vzdělávání v gramotnostech pro 21. století.
Anglicky
The paper shows the research horizons that arise from the cooperation of libraries and schools in developing information literacy of pupils. The community of teachers 'and librarians' practices is strongly influenced by the interconnection of formal and informal learning environments for developing lifelong learning in literacy for the 21st century.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU |
|