p 2019

Výzkumné perspektivy spolupráce učitelů a učících knihovníků v rozvoji gramotností a kompetencí žáků

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Výzkumné perspektivy spolupráce učitelů a učících knihovníků v rozvoji gramotností a kompetencí žáků

Název anglicky

Research perspectives of cooperation between teachers and teaching librarians in the development of pupils' literacy and competences

Vydání

Přednáškový cyklus na Univerzitě Komenského Bratislava, 2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

výzkum; společenství praxe; učící knihovník; učitel; informační gramotnost; kompetenční učení; žák

Klíčová slova anglicky

research; community of practice; teaching librarian; teacher; information literacy; competence learning; pupil

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 6. 4. 2020 10:04, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Vyžádaná přednáška představila výzkumné pole v oblasti kvalitativní i kvantitativní metodologie, které vzniká ve společenství praxe učitelů a učících knihovníků. Výzkumy jsou zaměřeny na kompetenční učení žáků, na evaluaci edukace a postoje vzdělavatelů k rozvíjení gramotností.

Anglicky

The requested lecture presented a research field in the field of qualitative and quantitative methodology, which arises in the community of teachers and teeaching librarians. Research is focused on pupils' competence learning, evaluation of education and attitudes of educators to developing literacy.