2019
Výzkumné perspektivy spolupráce učitelů a učících knihovníků v rozvoji gramotností a kompetencí žáků
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Výzkumné perspektivy spolupráce učitelů a učících knihovníků v rozvoji gramotností a kompetencí žáků
Název anglicky
Research perspectives of cooperation between teachers and teaching librarians in the development of pupils' literacy and competences
Autoři
Vydání
Přednáškový cyklus na Univerzitě Komenského Bratislava, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
výzkum; společenství praxe; učící knihovník; učitel; informační gramotnost; kompetenční učení; žák
Klíčová slova anglicky
research; community of practice; teaching librarian; teacher; information literacy; competence learning; pupil
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 6. 4. 2020 10:04, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Vyžádaná přednáška představila výzkumné pole v oblasti kvalitativní i kvantitativní metodologie, které vzniká ve společenství praxe učitelů a učících knihovníků. Výzkumy jsou zaměřeny na kompetenční učení žáků, na evaluaci edukace a postoje vzdělavatelů k rozvíjení gramotností.
Anglicky
The requested lecture presented a research field in the field of qualitative and quantitative methodology, which arises in the community of teachers and teeaching librarians. Research is focused on pupils' competence learning, evaluation of education and attitudes of educators to developing literacy.