2019
Případové studie ve výzkumném diskurzu alternativních škol
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Případové studie ve výzkumném diskurzu alternativních škol
Název anglicky
Case studies in research discourse of alternative schools
Autoři
Vydání
Přednáškový pobyt na Univerzitě Komenského, Bratislava, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
výzkum; případová studie; alternativní škola; učitel; žák; gramotnosti; kompetence
Klíčová slova anglicky
research; case study; alternative school; teacher; pupil; literacy; competence
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 6. 4. 2020 10:05, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Vyžádaná přednáška prezentovala výzkumy autorky realizované v designu případových studií. Jedná se především o výzkum rozvoje kompetencí a gramotností v alternativní základní škole. Výsledky výzkumu ukazují, že žáci v alternativní škole jsou ve výuce cíleně a funkčně vedeni k rozvíjení kompetenčního učení a ke komplexní práci s informacemi jako důležité edukační hodnotě.
Anglicky
The requested lecture presented the author's research carried out in the design of case studies. It is mainly a research of the development of competences and literacy in an alternative primary school. The results of the research show that pupils in an alternative school are purposefully and functionally guided in their education to develop competence learning and to work with information as an important educational value.