p 2019

Případové studie ve výzkumném diskurzu alternativních škol

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Případové studie ve výzkumném diskurzu alternativních škol

Název anglicky

Case studies in research discourse of alternative schools

Vydání

Přednáškový pobyt na Univerzitě Komenského, Bratislava, 2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

výzkum; případová studie; alternativní škola; učitel; žák; gramotnosti; kompetence

Klíčová slova anglicky

research; case study; alternative school; teacher; pupil; literacy; competence

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 6. 4. 2020 10:05, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Vyžádaná přednáška prezentovala výzkumy autorky realizované v designu případových studií. Jedná se především o výzkum rozvoje kompetencí a gramotností v alternativní základní škole. Výsledky výzkumu ukazují, že žáci v alternativní škole jsou ve výuce cíleně a funkčně vedeni k rozvíjení kompetenčního učení a ke komplexní práci s informacemi jako důležité edukační hodnotě.

Anglicky

The requested lecture presented the author's research carried out in the design of case studies. It is mainly a research of the development of competences and literacy in an alternative primary school. The results of the research show that pupils in an alternative school are purposefully and functionally guided in their education to develop competence learning and to work with information as an important educational value.