ŠKARKOVÁ, Lucie. Jak rozumět mezipředmětovému přístupu ve výuce: téma pro společenství praxe. Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Masarykova univerzita, 2019, roč. 144, č. 02, s. 24-29. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak rozumět mezipředmětovému přístupu ve výuce: téma pro společenství praxe
Název anglicky How can we understand the transdisciplinary curriculum approach: the issue for the community of practices
Autoři ŠKARKOVÁ, Lucie.
Vydání Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, Masarykova univerzita, 2019, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky profesní rozvoj učitelů, společenství praxe, mezipředmětové vztahy
Změnil Změnila: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D., učo 52296. Změněno: 10. 3. 2020 08:25.
VytisknoutZobrazeno: 12. 6. 2024 02:37