DENGLEROVÁ, Denisa a Radim ŠÍP. Roads towards 21st Century Inclusive School. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Roads towards 21st Century Inclusive School
Název česky Cesty k inkluzivní škole 21. století
Autoři DENGLEROVÁ, Denisa a Radim ŠÍP.
Vydání 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní škola; kooperace ve škole; diverzita ve školním prostředí
Klíčová slova anglicky inclusive school; cooperation in school; diversity in school
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 6. 4. 2020 13:21.
Anotace
School diversity is a real phenomenon which schools need to tackle more and more often. This is also indicated by the number of publications focused on diversity in schools (Majhanovich & Malét, 2015; Coulby, 2000). These sources present recent analyses of using identity as a tool of coping with the demands of a diversified society (see e.g. Seeley & Wasilewski, 1996). The main objective of the presented project has been to identify and describe in detail the processes taking place in selected schools, which contribute to their pro-inclusive character.
Návaznosti
GA19-13038S, projekt VaVNázev: Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup
Investor: Grantová agentura ČR, Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup
VytisknoutZobrazeno: 22. 8. 2024 10:41