ČERNÝ, Michal. Webinars as a forgotten innovative method of online learning : an overview study. e-Pedagogium. Olomouc: Univerzita Palackého, 2019, roč. 19, č. 4, s. 19-31. ISSN 1213-7758. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/epd.2019.025.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Webinars as a forgotten innovative method of online learning : an overview study
Autoři ČERNÝ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání e-Pedagogium, Olomouc, Univerzita Palackého, 2019, 1213-7758.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00115406
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5507/epd.2019.025
Klíčová slova česky webináře; online vzdělávání; didaktika; vzdělávací technologie
Klíčová slova anglicky webináře; online education; didactics; eduTech
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 24. 3. 2021 08:50.
Anotace
The topic of webinars is not entirely new, but it represents an attractive educational area that is not yet clearly captured in terms of teaching, research or theory. Therefore, in the following review, I will try to illustrate their presentation in the articles that have the highest number of references in the SCOPUS database (between 24 and 10). In this way, I will try to analyze texts that can be perceived as the most influential in a given topic. In this review, we also analyse new research and papers to describe the research and application possibilities of webinars.
Návaznosti
MUNI/A/1301/2019, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 21:33