SVOBODOVÁ, Hana. Outdoor education in Geography: A specific education strategy. 1. vyd. Brno: Masaryk University Press, 2019, 198 s. ISBN 978-80-210-9521-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9522-2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Outdoor education in Geography: A specific education strategy
Autoři SVOBODOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 198 s. 2019.
Nakladatel Masaryk University Press
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00108235
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9521-2
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9522-2019
Klíčová slova anglicky outdoor education;curriculum; school educational programme; geography; elementary school; pupil; teacher; physical activity
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 27. 4. 2020 17:00.
Anotace
The publication aims to promote outdoor education as a strong teaching strategy, to describe its links to the school curriculum, and to offer teachers a helping hand in developing the concept of outdoor education. All of this is based on exploring the benefits of outdoor education in teaching and promoting physical activity, which is a natural part of it. The first part of the book analyses how outdoor education is established in the Czech school curriculum, outlining the steps necessary for outdoor education to be implemented, in terms of preparation of both the teachers and pupils. This section also provides recommendations for the development of an outdoor education concept for elementary schools. The second part of the publication is devoted to outdoor education research conducted in cooperation with elementary school teachers, pupils of a model elementary school and their parents, are presented in detail.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_038/0006952, interní kód MUNázev: Rozvoj procesu pregraduálního vzdělávání na PdF MU: důkladnou přípravou k dobré praxi (Akronym: 3P)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Rozvoj procesu pregraduálního vzdělávání na PdF MU: důkladnou přípravou k dobré praxi, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
GA16-00695S, projekt VaVNázev: Terénní výuka jako silná výuková strategie
Investor: Grantová agentura ČR, Terénní výuka jako silná výuková strategie
MUNI/A/0946/2015, interní kód MUNázev: Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie
Investor: Masarykova univerzita, Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/FR/0881/2016, interní kód MUNázev: Námětovník pro terénní výuku
Investor: Masarykova univerzita, Námětovník pro terénní výuku
TJ01000127, projekt VaVNázev: Systém terénní výuky pro základní školy
Investor: Technologická agentura ČR, Systém terénní výuky pro základní školy
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 05:15