TUPÝ, Jan. Co říci na konec: O čem nás dosavadní vývoj tvorby kurikulárních dokumentů poučuje. In Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice. Historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2017. 2.doplněné a upravené vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, s. 154-160. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 46. ISBN 978-80-210-8997-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8998-2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Co říci na konec: O čem nás dosavadní vývoj tvorby kurikulárních dokumentů poučuje
Název anglicky What to say at the end: What the current development of curriculum design instructs us about
Autoři TUPÝ, Jan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2.doplněné a upravené vydání. Brno, Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice. Historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2017. od s. 154-160, 7 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 46, 2018.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00113512
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8997-6
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8998-2018
Klíčová slova česky Kurikulární dokumenty;Základní vzdělávání;Tvorba kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v České republice
Klíčová slova anglicky Curricular documents;Framework educational programmes;Basic education;Development of the Czech curricular documents for basic education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 2. 4. 2020 12:49.
Anotace
Kapitola se snaží zobecnit postupy a vlivy provázející tvorbu a revize kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání a naznačit, co bylo při jejich tvorbě podstatné a co by bylo vhodné s tvorbou či prosazováním kurikulárních dokumentů spojovat i do budoucna. Oproti prvnímu vydání publikace (Tupý, J., (2014). Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice: historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2013. Brno: Masarykova univerzita, ISBN 978-80-210-6740-0) byla kapitola rozšířena o některé poznatky autora získané v období let 2013–2017 a byly provedeny korekce původního textu, který byl tímto doveden až do roku 2017.
Anotace anglicky
The chapter tries to generalize the procedures and influences accompanying the development and revision of curriculum documents for basic education and to indicate what was essential in their development and what should be associated with the creation or promotion of curricular documents in the future. Compared to the first edition of the publication (Tupý, J., (2014). Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice: historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2013. Brno: Masarykova univerzita, ISBN 978-80-210-6740-0), the chapter was expanded to include some of the author's knowledge gained in the period 2013–2017. Content corrections have also been made to bring the text up to 2017.
VytisknoutZobrazeno: 6. 9. 2024 15:37