ČERNÝ, Michal. Jak na synchronní distanční video výuku. Metodický portál RVP.cz. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2020. ISSN 1802-4785.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak na synchronní distanční video výuku
Název anglicky How to synchronize distance learning through video
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání Metodický portál RVP.cz, Praha, Národní ústav pro vzdělávání, 2020, 1802-4785.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky video; webináře; stream; zoom; meet; Teams
Klíčová slova anglicky video; webinars; stream; zoom; meet; Teams
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 10. 3. 2021 08:19.
Anotace
Stav kolem uzavření škol vlivem koronavirové infekce také na základních a středních školách otevřel téma online vzdělávání, konkrétně toho, jakým způsobem je možné distanční formou zajišťovat výuku. Nejde jen o tento výjimečný nebo extrémní případ, ale online videovýuka se může hodit v mnoha jiných situacích – když je učitel nemocný, nebo na cestách, když má žáky s individuálním studijním plánem atp. Anebo lze pomocí této formy pracovat s konzultacemi pro žáky, s konzultačními hodinami pro rodiče atp.
Anotace anglicky
The situation surrounding school closure due to coronavirus infection has also opened the topic of online education in primary and secondary schools, namely how education can be provided in a distance form. This is not only an exceptional or extreme case, but online video learning may come in handy in many other situations - when the teacher is ill, or on the move, with pupils with an individual curriculum, etc. Or it is possible to use this form to work with consultations for pupils, consultations for parents, etc.
Návaznosti
MUNI/A/1301/2019, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 18:18