SCHERUER, Claude a Sandra HECK. Vzorová sada podpůrných nástrojů pro učitele. Překlad anglické verze. 1. vyd. University of Luxembour: Zenodo, 2020, 44 s. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5281/zenodo.376829.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzorová sada podpůrných nástrojů pro učitele
Název česky Vzorová sada podpůrných nástrojů pro učitele
Název anglicky Modular Support Toolkit for Teachers
Autoři SCHERUER, Claude a Sandra HECK.
Překlad anglické verze.
Vydání 1. vyd. University of Luxembour, 44 s. 2020.
Nakladatel Zenodo
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Lucembursko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.376829
Klíčová slova česky pohybové kompetence; testování; tělesná výchovy
Klíčová slova anglicky Motor competences; Physical Education; testing
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D., učo 346572. Změněno: 7. 4. 2021 10:48.
Anotace
V rámci projektu BMC-EU (Základní pohybové kompetence v Evropě) byl na základě koncepce základních pohybových kompetencí a výsledků sběru dat vytvořen rámec podpory a vzorová sada nástrojů (výsledek první fáze projektu – intelektuální výstup 3). Účelem této sady je nabídnout variabilní přístup k metodice tělesné výchovy. V první fázi projektu byl vytvořen podpůrný rámec pro diagnostiku základních pohybových kompetencí žáků, jejich silných a slabých stránek z pohledu základních pohybových způsobilostí. Na základě tohoto rámce byly vyvinuty podklady ve formě vzorové podpůrné sady (didaktických) materiálů, připravených k implementaci v konkrétních vzdělávacích situacích, jejichž účelem je rozvoj základních pohybových kompetencí diagnostikovaných žáků. Vzorová podpůrná sada nástrojů obsahuje pokyny pro interpretaci výsledků testů MOBAK (Motorische Basiskompetenzen), podpůrný rámec MOBAK, glosář a vzorovou podpůrnou sadu nástrojů s materiály pro učitele tělesné výchovy ve formě karet MOBAK. Karty MOBAK popisují činnosti a aktivity dle principů variace (rozličnosti podnětů) a jsou založeny na přístupu orientovaném na kompetence.
Anotace anglicky
In the frame of the BMC-EU project (Basic motor competencies in Europe), a support framework and a modular support toolkit on the basis of the concept of basic motor competences and the results of the data collection in phase 1 of the project was developed as part of intellectual output 3. The aim of this toolkit is to be implemented mainly at the level of regular physical education lessons to initiate adaptations regarding the content and methods in physical education instruction. In a first step, the support framework was developed for getting from the diagnosis of the students’ basic motor competencies and the strengths and weaknesses identified in the assessment to concrete interventions. Based on this framework, supportive handouts in form of a modular support toolkit were developed, ready to be implemented in concrete educational situations to support students with additional needs in basic motor competencies. The modular support toolkit includes guidelines for the interpretation of MOBAK (Motorische Basiskompetenzen; German for basic motor competencies) test results, the MOBAK support framework, a glossary, as well as the modular support toolkit with materials for physical education teachers in the form of MOBAK task description cards and MOBAK activity cards based on principles of variation and on a competence-oriented approach.
Návaznosti
0563/2016, interní kód MUNázev: Basic Motor Competencies in Europe – Assessment and Promotion (Akronym: BMC-EU)
Investor: Evropská unie, Basic Motor Competencies in Europe – Assessment and Promotion
VytisknoutZobrazeno: 30. 6. 2024 12:30