C 2020

Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet

VÁCLAVÍK, Ladislav

Základní údaje

Originální název

Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet

Název česky

Podpora autonomie s pomocí aplikace Quizlet v seminářích obchodní angličtiny

Autoři

VÁCLAVÍK, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Hongkong, The Teacher´s Role in Developing Learner Autonomy, od s. 122-131, 10 s. Autonomous Language Learning Series, 2020

Nakladatel

Candlin & Mynard ePublishing Limited

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Hongkong

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14640/20:00115817

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

ISBN

978-1-6592-7135-5

Klíčová slova česky

autonomie; učebnice;blended learning; obchodní angličtina; Quizlet; Edmodo

Klíčová slova anglicky

autonomy; textbook; blended learning; business English; Quizlet; Edmodo

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 8. 2021 09:40, Mgr. Ladislav Václavík, Ph.D.

Anotace

V originále

This contribution concerns implementation of various tools and strategies to which a teacher might resort in an effort to take some distance from the coursebook and raise awareness of learners’ autonomy in the fields of vocabulary learning, learning attitude and learning strategies. The concept of business news activities, as well as the use of ICT tools such as Quizlet will be introduced and described. Finally, a brief evaluation of the procedures – both from the teacher’s and learners’ points of view – will be offered in view of outlining their possible future modifications.

Česky

Příspěvek se týká implementace různých nástrojů a strategií, díky nimž může učitel zvýšit povědomí žáků o autonomii v oblasti osvojování slovní zásoby, učení a strategií učení. Bude představen a popsán koncept aktivity „business news“, jakož i využití nástroje Quizlet. Uvedené postupy jsou v závěru zhodnoceny – jak z pohledu učitele, tak studentů – a nastíněny jejich možné budoucí úpravy.