2020
Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet
VÁCLAVÍK, LadislavZákladní údaje
Originální název
Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet
Název česky
Podpora autonomie s pomocí aplikace Quizlet v seminářích obchodní angličtiny
Autoři
VÁCLAVÍK, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Hongkong, The Teacher´s Role in Developing Learner Autonomy, od s. 122-131, 10 s. Autonomous Language Learning Series, 2020
Nakladatel
Candlin & Mynard ePublishing Limited
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Hongkong
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14640/20:00115817
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
ISBN
978-1-6592-7135-5
Klíčová slova česky
autonomie; učebnice;blended learning; obchodní angličtina; Quizlet; Edmodo
Klíčová slova anglicky
autonomy; textbook; blended learning; business English; Quizlet; Edmodo
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 8. 2021 09:40, Mgr. Ladislav Václavík, Ph.D.
V originále
This contribution concerns implementation of various tools and strategies to which a teacher might resort in an effort to take some distance from the coursebook and raise awareness of learners’ autonomy in the fields of vocabulary learning, learning attitude and learning strategies. The concept of business news activities, as well as the use of ICT tools such as Quizlet will be introduced and described. Finally, a brief evaluation of the procedures – both from the teacher’s and learners’ points of view – will be offered in view of outlining their possible future modifications.
Česky
Příspěvek se týká implementace různých nástrojů a strategií, díky nimž může učitel zvýšit povědomí žáků o autonomii v oblasti osvojování slovní zásoby, učení a strategií učení. Bude představen a popsán koncept aktivity „business news“, jakož i využití nástroje Quizlet. Uvedené postupy jsou v závěru zhodnoceny – jak z pohledu učitele, tak studentů – a nastíněny jejich možné budoucí úpravy.