Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1668457, author = {Spurná, Michaela}, booktitle = {Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání – propojení teorie a praxe}, editor = {Anna Kucharská}, keywords = {curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, national educational framework}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, isbn = {978-80-7603-103-6}, pages = {69-77}, publisher = {Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova}, title = {Dopad kurikulární reformy na vnímání učitelů, ředitelů a jiných pedagogických pracovníků aneb jak mocná může být implementace}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1668457 AU - Spurná, Michaela PY - 2019 TI - Dopad kurikulární reformy na vnímání učitelů, ředitelů a jiných pedagogických pracovníků aneb jak mocná může být implementace PB - Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova SN - 9788076031036 KW - curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, national educational framework N2 - Předkládaný text nabízí ohlédnutí, popřípadě zamyšlení nad tím, jak proběhlá kurikulrání reforma ovlivnila a stále ovlivňuje vnímání učitelů a ředitelů škol z hlediska participace na reformních aktivitách. Analyzovala jsem dostupné výsledky z výzkumů, které popisovaly proces implementace reformy do školní praxe. Je patrné, že negativní dopad zavádění dvojúrovňového kurikula se vyvíjel od samotného počátku spuštění reformy a postupem doby se projevoval až v samotném využívání školních vzdělávacích programů. Navazovat na takovou situaci revizemi RVP je vhodným, ale současně i křehkým úkolem. Je nezbytné myslet nejen na to, jakým způsobem se tvořily učitelské (ředitelské) postoje, ale také na to, kdo všechno tuto tvorbu postojů ovlivnil. ER -
SPURNÁ, Michaela. Dopad kurikulární reformy na vnímání učitelů, ředitelů a jiných pedagogických pracovníků aneb jak mocná může být implementace. Online. In Anna Kucharská. \textit{Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání – propojení teorie a praxe}. Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2019, s.~69-77. ISBN~978-80-7603-103-6.
|