VITURKA, Milan a Vilém PAŘIL. Socio-ekonomické dopady rekonstrukcí a případného zkapacitnění páteřních silnic II. třídy v regionu soudržnosti Jihovýchod. 2012. vyd. Brno, 2012, 48 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Socio-ekonomické dopady rekonstrukcí a případného zkapacitnění páteřních silnic II. třídy v regionu soudržnosti Jihovýchod
Název česky Socio-ekonomické dopady rekonstrukcí a případného zkapacitnění páteřních silnic II. třídy v regionu soudržnosti Jihovýchod
Název anglicky Socio-economic impacts of reconstructions and possible capacity building of backbone 2nd class roads in the South-east cohesion region
Autoři VITURKA, Milan a Vilém PAŘIL.
Vydání 2012. vyd. Brno, 48 s. 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Výzkumná zpráva
Obor 50602 Public administration
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky ekonstrukce; účelnost; dopravní plánování
Klíčová slova anglicky reconstruction; effectiveness; transport planning
Změnil Změnil: doc. Ing. Vilém Pařil, Ph.D., učo 76412. Změněno: 1. 7. 2020 06:45.
Anotace
Předmětem je zpracování studie socioekonomických dopadů rekonstrukcí a případného zkapacitnění (bez zvýšení třídy silnice) páteřních silnic II. třídy jako výchozího podkladu pro dokument Analýza strategií krajů a zacílení intervencí ze strukturálních fondů v regionu soudržnosti Jihovýchod pro následující programové období Politiky hospodářské, sociální a územní soudržnosti EU 2014–2020 (priorita Mobilita a dopravní infrastruktura s předpokládaným financováním ze strukturálních fondů). Vyhodnocení socioekonomických dopadů vybraných silnic bude vztaženo k úrovni dotčených územních obvodů ORP a provedeno na základě schválené soustavy kritérií, podrobněji popsané v následující kapitole. Jde o studii vyhodnocující a vzájemně porovnávající socioekonomické dopady rekonstrukcí resp. modernizací vybraných páteřních silnic II. tříd v regionu soudržnosti Jihovýchod: silnice č. 152, 360, 374, 377, 379, 380, 385, 394, 405, 413 a 602. Výzkumná studie se zabývá hodnocením účelnosti rekonstrukce páteřních silnic II. tídy regionu Jihovýchod na základě originální metodiky - kritéria relevance, užitečnosti, integrace, stimulace a udržitelnsoti. Praktickým výsledkem je stanovení odpovídajících priorit rekonstrukce vybrané sítě silnic.
Anotace anglicky
The subject is the elaboration of a study of socio-economic impacts of reconstructions and possible increase of capacity (without increasing the class of road) of backbone roads II. classes as a starting point for the document Analysis of Regional Strategies and Targeting of Interventions from the Structural Funds in the South-East Cohesion Region for the next programming period of the EU Economic, Social and Territorial Cohesion Policy 2014-2020 (Mobility and Transport Infrastructure priority with expected funding from the Structural Funds). The evaluation of the socio-economic impacts of the selected roads will be related to the level of the affected ORP territorial districts and carried out on the basis of the approved set of criteria, described in more detail in the following chapter. It is a study evaluating and comparing the socio-economic impacts of reconstructions resp. modernization of selected backbone roads II. classes in the South-East cohesion region: roads 152, 360, 374, 377, 379, 380, 385, 394, 405, 413 and 602. Research study deals with the evaluation of the effectiveness of the reconstruction of the most important roads of the II. class of the region South-East on the basis of the original methodology - the criteria of relevance, usefulness, integration, stimulation and sustainability. The practical result is defining of appropriate priorities for reconstruction.
VytisknoutZobrazeno: 5. 9. 2024 04:51