2020
Diferenciální diagnostika
SOUČEK, Miroslav, Ivan ČAPOV, Josef BEDNAŘÍK, Katarína BIELAKOVÁ, Mojmír BLAHA et. al.Základní údaje
Originální název
Diferenciální diagnostika
Název česky
Diferenciální diagnostika
Název anglicky
Differential diagnostics
Autoři
SOUČEK, Miroslav, Ivan ČAPOV, Josef BEDNAŘÍK, Katarína BIELAKOVÁ, Mojmír BLAHA, Kristián BRAT, Milan DASTYCH, Petr DOBŠÁK, Irena DOLEŽALOVÁ, Jiří DOLINA, Martina DOUBKOVÁ, Tereza GREGOROVÁ, Aleš HEP, Vladimír HEROUT, Ota HLINOMAZ, Petr HUSA, Zdeněk CHOVANEC, Jarmila KISSOVÁ, Jan KONEČNÝ, Štefan KONEČNÝ, Milan KOZÁK, Radek KROUPA, Lubomír KŘIVAN, Lenka KUČEROVÁ, Ondřej LUDKA, Hana MATĚJOVSKÁ KUBEŠOVÁ, Jozef MICHALKA, Helena NĚMCOVÁ, Petr NĚMEC, Jan NOVÁK, Miroslav NOVÁK, Miroslav PENKA, Adam PEŠTÁL, Marek PLUTINSKÝ, Michal REŠKA, Gabriela ROMANOVÁ, Ivan ŘIHÁČEK, Michaela SOSÍKOVÁ, Vladimír SOŠKA, Otmar STRÁNSKÝ, Petra STRNADOVÁ, Hana SVAČINOVÁ, Kamil ŠEVELA, Radka ŠLAISOVÁ, Jan ŠLAPÁK, Lenka ŠMARDOVÁ, Jiří ŠPÁC, Jindřich ŠPINAR, Ondřej VENCLÍČEK, Lenka VEVERKOVÁ, Jiří VÍTOVEC a Eva VLČKOVÁ
Vydání
1. vyd. Brno, 2020
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-9583-0
Klíčová slova česky
diagnostika, interní lékařství, diferenciální diagnostika
Štítky
Změněno: 7. 7. 2020 12:48, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Skriptum „Diferenciální diagnostika" završuje studium vnitřního lékařství a chirurgie na lékařské fakultě. Studentům předkládá 33 nejčastěji se vyskytujících diferenciálně diagnostických okruhů, se kterými se budou setkávat v klinické praxi. Mělo by jim umožnit rychlou diagnostiku a možnost následné léčby. Skriptum je určeno studentům lékařské fakulty.
Anglicky
Study text “Differential diagnostics” completes the study of internal medicine and surgery at the Faculty of Medicine. It provides differential diagnostics of 33 most common symptoms that are solved in the routine clinical practice. It shall allow students to perform fast initial diagnostics and start appropriate treatment. Study text is designed for the Medical Faculty students.