2019
Simulační techniky oftalmopedické. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.)
VRUBEL, MartinZákladní údaje
Originální název
Simulační techniky oftalmopedické. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.)
Název anglicky
Simulation techniques – Education of people with visual impairments. Methodical texts for the MUNI 4.0 project
Autoři
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 38 s. 2019
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-210-9592-2
Klíčová slova česky
zrakové postižení; simulační techniky; logopedie; pomůcky pro osoby se zrakovým postižením
Klíčová slova anglicky
visual impairment; simulation techniques; speech therapist; aids for the visually impaired
Štítky
Změněno: 8. 7. 2020 14:42, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Studijní opora slouží jako průvodce předmětem Simulační techniky oftalmopedické. Text je rozdělen do tří logických, vzájemně provázaných celků. V prvním jsou studenti seznámeni s tématem vlivu funkčního vidění na práci žáka ve třídě. Druhý celek se věnuje problematice prostorové orientace, samostatného pohybu a odstraňování bariér. Třetí část obsahuje praktická cvičení, díky kterým si studenti „na vlastní kůži“ vyzkouší, jak se pracuje žákům se zrakovým postižením ve škole. Cílem textu je, aby studenti získali jednak praktické zkušenosti s prací s žákem se zrakovým postižením, ale též aby se do těchto žáků dokázali lépe vžít a pochopit specifika jejich práce.
Anglicky
This handbook creates support for students of the course Simulation techniques – Education of people with visual impairments. This text is divided into three logical, interconnected parts. In the first part, students are acquainted with the topic of the influence of functional vision on the pupil's work in the classroom. The second part deals with the problems of spatial orientation, independent movement and removing barriers. The third part contains practical exercises in which students will try the specifics of working with pupils with visual impairments at school. The aim of the text is to support positive attitudes towards pupils with visual impairments.
Návaznosti
CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002418, interní kód MU |
|