2019
Speciálněpedagogická diagnostika oftalmopedická. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.)
RÖDEROVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Speciálněpedagogická diagnostika oftalmopedická. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.)
Název česky
Speciálněpedagogická diagnostika oftalmopedická. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.)
Název anglicky
A special educational approach to Diagnostics of vision loss and visual perception deficits. Methodical texts for the MUNI 4.0 project
Autoři
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 54 s. 2019
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Účelové publikace
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
ISBN
978-80-210-9590-8
Štítky
Změněno: 8. 7. 2020 14:46, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Text seznamuje čtenáře s diagnostikou zrakových obtíží a zrakového postižení. V první části je pozornost zaměřena na klasifikaci a symptomatologii zrakového postižení, dále pak na funkční vyšetření zraku. Specifika diagnostiky postižení zraku jsou popsána také z hlediska kompetencí odborníků, podpory a intervence u žáků.
Anglicky
The text acquaints the reader with the diagnostics of visual problems and visual impairment. The first part focuses on the classification and symptomatology of visual impairment, as well as on functional vision assessment. The specifics of diagnostics of visual impairments are also described in terms of specialist´s competences, support and intervention in pupils.