B 2019

Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole

SYSLOVÁ, Zora, Lucie GRŮZOVÁ a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole

Název česky

Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole

Název anglicky

Support of student leadership in kindergarten practice

Vydání

1., elektronické vyd. Brno, 124 s. 2019

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

ISBN

978-80-210-9527-4

Klíčová slova česky

praxe; studenti oboru Učitelství pro mateřské školy; mentoring; provázející učitel; reflexe

Klíčová slova anglicky

practice; preschool students; mentoring; accompanying teacher; reflection

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 7. 2020 09:59, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

Metodická příručka teoreticky ukotvuje a argumentuje reflektivně pojaté přípravné vzdělávání učitelů mateřských škol, jehož nedílnou součástí je poskytování mentorské podpory ze strany provázejících učitelů. Celá publikace tedy směřuje svým pojetím k porozumění role provázejícího učitele a jeho místu v podpoře rozvoje učitele jako reflektivního praktika.

Anglicky

The methodological handbook theoretically anchors and argues reflective conceived preparatory education of kindergarten teachers, an integral part of which is the provision of mentoring support by accompanying teachers. The whole publication thus aims to understand the role of the accompanying teacher and its place in supporting the development of the teacher as a reflective practice.