2019
Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole
SYSLOVÁ, Zora, Lucie GRŮZOVÁ a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁZákladní údaje
Originální název
Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole
Název česky
Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole
Název anglicky
Support of student leadership in kindergarten practice
Autoři
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 124 s. 2019
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-210-9527-4
Klíčová slova česky
praxe; studenti oboru Učitelství pro mateřské školy; mentoring; provázející učitel; reflexe
Klíčová slova anglicky
practice; preschool students; mentoring; accompanying teacher; reflection
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 14. 7. 2020 09:59, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Metodická příručka teoreticky ukotvuje a argumentuje reflektivně pojaté přípravné vzdělávání učitelů mateřských škol, jehož nedílnou součástí je poskytování mentorské podpory ze strany provázejících učitelů. Celá publikace tedy směřuje svým pojetím k porozumění role provázejícího učitele a jeho místu v podpoře rozvoje učitele jako reflektivního praktika.
Anglicky
The methodological handbook theoretically anchors and argues reflective conceived preparatory education of kindergarten teachers, an integral part of which is the provision of mentoring support by accompanying teachers. The whole publication thus aims to understand the role of the accompanying teacher and its place in supporting the development of the teacher as a reflective practice.