a 2020

Simulace jako výuková metoda z pohledu studentů lékařských oborů

PLCH, Lukáš

Základní údaje

Originální název

Simulace jako výuková metoda z pohledu studentů lékařských oborů

Název anglicky

Simulation as a teaching method from the perspective of medical students

Autoři

Vydání

XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-7599-196-6
Změněno: 18. 1. 2021 09:09, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Návaznosti

MUNI/A/1047/2019, interní kód MU
Název: Učení v různých kontextech
Investor: Masarykova univerzita, Učení v různých kontextech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty