Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1680076, author = {Jarkovská, Lucie and Kampichler, Martina and Slezáková, Katarína}, address = {Brno}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9625-2020}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {preschool education and care; parenting styles; class; ethnicity; diversification of education; Czech Republic}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9625-7}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR}, url = {https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1650}, year = {2020} }
TY - BOOK ID - 1680076 AU - Jarkovská, Lucie - Kampichler, Martina - Slezáková, Katarína PY - 2020 TI - Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021096257 KW - preschool education and care KW - parenting styles KW - class KW - ethnicity KW - diversification of education KW - Czech Republic UR - https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1650 N2 - Kniha shrnuje výsledky projektu „Diverzifikace předškolního vzdělávání v České republice: Inkluze, exkluze a sociální nerovnosti“. Výzkum založený na skupinových i individuálních rozhovorech, mapování kontextu předškolního vzdělávání a přímém pozorování v mateřských školách zkoumá souvislosti sociálních nerovností s diverzifikující se nabídkou předškolního vzdělávání, a to především ve spojitosti s rodičovskými volbami a strategiemi týkajícími se výběru institucí předškolního vzdělávání. Soustředí se na mikroprocesy (re)konstrukce sociálních rozdílů, které jsou zakotveny jak v étosu konkrétních zařízení, tak i v tom, jak své děti vnímají rodiče a jaké jsou jejich představy o povaze dětství a dětských potřeb v předškolním věku. ER -
JARKOVSKÁ, Lucie, Martina KAMPICHLER a Katarína SLEZÁKOVÁ. \textit{Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 89 s. ISBN~978-80-210-9625-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9625-2020.
|