Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1683472, author = {Kvasnicová, Jana}, address = {Praha}, booktitle = {Mužské právo. Jsou právní pravidla neutrální?}, edition = {1}, editor = {Šimáčková, Kateřina, Špondrová, Pavla, Havelková, Barbara (eds.)}, keywords = {sexist ads; sexism; advertising}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7598-761-7}, pages = {521-534}, publisher = {Wolters Kluwer}, title = {Sexistické dobré mravy a reklama}, url = {https://katalog.muni.cz/Record/MUB01006468759}, year = {2020} }
TY - CHAP ID - 1683472 AU - Kvasnicová, Jana PY - 2020 TI - Sexistické dobré mravy a reklama VL - Právní monografie PB - Wolters Kluwer CY - Praha SN - 9788075987617 KW - sexist ads KW - sexism KW - advertising UR - https://katalog.muni.cz/Record/MUB01006468759 N2 - O neetičnosti či protiprávnosti sexistické reklamy se u nás díky aktivitám neziskového sektoru diskutuje již řadu let. Právně lze sexistickou reklamu kvalifikovat jako diskriminační, zasahující do důstojnosti či obsahující další prvky jako pornografie, násilí a motiv strachu. Výklad neurčitých pojmů, jako jsou dobré mravy, diskriminace a snižování důstojnosti, v zákoně o regulaci reklamy není jednoduchý, což může mít vliv na efektivitu postihu sexistické reklamy. Sexistická reklama nezůstává bez povšimnutí úřadů, jedná se však o problematiku, kterou řeší spíše okrajově. ER -
KVASNICOVÁ, Jana. Sexistické dobré mravy a reklama. In Šimáčková, Kateřina, Špondrová, Pavla, Havelková, Barbara (eds.). \textit{Mužské právo. Jsou právní pravidla neutrální?}. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2020, s.~521-534. Právní monografie. ISBN~978-80-7598-761-7.
|