D 2020

Komunikační strategie Evropského výboru regionů

BUZKOVÁ, Romana

Základní údaje

Originální název

Komunikační strategie Evropského výboru regionů

Název anglicky

Communication Strategy of the European Committee of the Regions

Autoři

BUZKOVÁ, Romana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Cofola 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců, od s. 216-228, 13 s. 2020

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50501 Law

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14220/20:00116605

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

978-80-210-9670-7

Klíčová slova česky

Evropský výbor regionů; komunikace; marketingová strategie; propagace

Klíčová slova anglicky

European Committee of the Regions; communication; marketing strategy; promotion

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2021 14:29, Mgr. Petra Georgala

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá komunikační strategií Evropského výboru regionů, poradního orgánu Evropské unie, který sdružuje zástupce místních a regionálních orgánů ze všech členských států EU. Činnost Výboru se neomezuje pouze na vypracovávání stanovisek, její nezbytnou součástí jsou i komunikační aktivity a organizace akcí v rámci vlastní propagace. Příspěvek si proto klade za cíl zanalyzovat tyto aktivity a pokusit se odpovědět na otázku týkající se vlivu Výboru prostřednictvím komunikace. Cílovou skupinou komunikačních aktivit Výboru jsou zejména místní a regionální orgány, ostatní instituce EU, ale také občané.

Anglicky

This contribution deals with the communication strategy of the European Committee of the Regions, a consultative body of the European Union, which brings together representatives of local and regional authorities from all EU Member States. The CoR’s work is not limited to the production of opinions; its communication activities and organisation of events in the context of self-promotion are essential. Therefore, the paper aims to analyse these activities and try to answer the question regarding CoR’s impact through communication. The target group of CoR’s communication activities are mainly local and regional authorities, other EU institutions, but also citizens.

Návaznosti

MUNI/A/1392/2019, interní kód MU
Název: Fiskální odpovědnost státu
Investor: Masarykova univerzita, Fiskální odpovědnost státu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty