2020
Komunikační strategie Evropského výboru regionů
BUZKOVÁ, RomanaZákladní údaje
Originální název
Komunikační strategie Evropského výboru regionů
Název anglicky
Communication Strategy of the European Committee of the Regions
Autoři
BUZKOVÁ, Romana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Cofola 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců, od s. 216-228, 13 s. 2020
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50501 Law
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14220/20:00116605
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
978-80-210-9670-7
Klíčová slova česky
Evropský výbor regionů; komunikace; marketingová strategie; propagace
Klíčová slova anglicky
European Committee of the Regions; communication; marketing strategy; promotion
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2021 14:29, Mgr. Petra Georgala
V originále
Příspěvek se zabývá komunikační strategií Evropského výboru regionů, poradního orgánu Evropské unie, který sdružuje zástupce místních a regionálních orgánů ze všech členských států EU. Činnost Výboru se neomezuje pouze na vypracovávání stanovisek, její nezbytnou součástí jsou i komunikační aktivity a organizace akcí v rámci vlastní propagace. Příspěvek si proto klade za cíl zanalyzovat tyto aktivity a pokusit se odpovědět na otázku týkající se vlivu Výboru prostřednictvím komunikace. Cílovou skupinou komunikačních aktivit Výboru jsou zejména místní a regionální orgány, ostatní instituce EU, ale také občané.
Anglicky
This contribution deals with the communication strategy of the European Committee of the Regions, a consultative body of the European Union, which brings together representatives of local and regional authorities from all EU Member States. The CoR’s work is not limited to the production of opinions; its communication activities and organisation of events in the context of self-promotion are essential. Therefore, the paper aims to analyse these activities and try to answer the question regarding CoR’s impact through communication. The target group of CoR’s communication activities are mainly local and regional authorities, other EU institutions, but also citizens.
Návaznosti
MUNI/A/1392/2019, interní kód MU |
|