KŘÍŽOVÁ, Tereza. Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně. Online. In Michal Janovec, Jakub Pohl, Marika Zahradníčková, Jan Malý, Josef Šíp, Jan Ferfecký (eds.). COFOLA 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Právnická fakulta, 2020, s. 266-281. ISBN 978-80-210-9670-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně
Název česky Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně
Název anglicky xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Autoři KŘÍŽOVÁ, Tereza (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, COFOLA 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců, od s. 266-281, 16 s. 2020.
Nakladatel Masarykova univerzita, Právnická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50501 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Open access sborníku
Kód RIV RIV/00216224:14220/20:00120747
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-80-210-9670-7
Klíčová slova česky Marketing; Propagace; Digitální daň; Komunikace; Nové daně
Klíčová slova anglicky Marketing; Promotion; Digital Tax; Communication; New Taxes
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 31. 3. 2022 09:40.
Anotace
Příspěvek se zabývá zaváděním nových daní, respektive digitální daně. Marketing se v dnešní době spojuje především s podnikatelskou sférou, ale tento příspěvek si klade za cíl upozornit na marketing státních institucí a zástupců státu při prosazování nového druhu zdanění. To jak jsou nové daňové povinnosti komunikovány veřejnosti, má totiž vliv na popularitu politických činitelů, kteří je propagují. Příspěvek představí koncept digitální daně v České republice a ve světě a zaměří se především na jeho ekonomické a právní aspekty. Následně bude představen marketing vlády a finanční správy v této oblasti s důrazem na diskurs české i světové odborné veřejnosti v této věci
Anotace anglicky
The paper deals with the introduction of new taxes and digital taxes. Nowadays, marketing is mainly associated with business sphere, but this paper aims to draw attention to the marketing of state institutions and government representatives in promoting a new type of taxation. The way in which the new tax obligations are communicated to the public affects the popularity of the political actors who promote them. The paper introduces the concept of digital tax in the Czech Republic and in the world and focuses mainly on its economic and legal aspects. Subsequently, the marketing of the government and financial administration in this area will be presented with emphasis on the discourse of the Czech and world professional public in this matter.
Návaznosti
MUNI/B/1433/2019, interní kód MUNázev: COFOLA 2020 (Akronym: COFOLA 2020)
Investor: Masarykova univerzita, COFOLA 2020, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 13:53