KŘÍŽOVÁ, Tereza. Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně. Online. In Michal Janovec, Jakub Pohl, Marika Zahradníčková, Jan Malý, Josef Šíp, Jan Ferfecký (eds.). COFOLA 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Právnická fakulta, 2020, s. 266-281. ISBN 978-80-210-9670-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1683892, author = {Křížová, Tereza}, address = {Brno}, booktitle = {COFOLA 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců}, edition = {1}, editor = {Michal Janovec, Jakub Pohl, Marika Zahradníčková, Jan Malý, Josef Šíp, Jan Ferfecký (eds.)}, keywords = {Marketing; Promotion; Digital Tax; Communication; New Taxes}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9670-7}, pages = {266-281}, publisher = {Masarykova univerzita, Právnická fakulta}, title = {Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně}, url = {https://www.law.muni.cz/sborniky/cofola/2020/cofola2020.pdf}, year = {2020} }
TY - JOUR ID - 1683892 AU - Křížová, Tereza PY - 2020 TI - Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně PB - Masarykova univerzita, Právnická fakulta CY - Brno SN - 9788021096707 KW - Marketing KW - Promotion KW - Digital Tax KW - Communication KW - New Taxes UR - https://www.law.muni.cz/sborniky/cofola/2020/cofola2020.pdf N2 - Příspěvek se zabývá zaváděním nových daní, respektive digitální daně. Marketing se v dnešní době spojuje především s podnikatelskou sférou, ale tento příspěvek si klade za cíl upozornit na marketing státních institucí a zástupců státu při prosazování nového druhu zdanění. To jak jsou nové daňové povinnosti komunikovány veřejnosti, má totiž vliv na popularitu politických činitelů, kteří je propagují. Příspěvek představí koncept digitální daně v České republice a ve světě a zaměří se především na jeho ekonomické a právní aspekty. Následně bude představen marketing vlády a finanční správy v této oblasti s důrazem na diskurs české i světové odborné veřejnosti v této věci ER -
KŘÍŽOVÁ, Tereza. Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně. Online. In Michal Janovec, Jakub Pohl, Marika Zahradníčková, Jan Malý, Josef Šíp, Jan Ferfecký (eds.). \textit{COFOLA 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Právnická fakulta, 2020, s.~266-281. ISBN~978-80-210-9670-7.
|