D 2020

Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně

KŘÍŽOVÁ, Tereza

Základní údaje

Originální název

Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně

Název česky

Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně

Název anglicky

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Autoři

KŘÍŽOVÁ, Tereza (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, COFOLA 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců, od s. 266-281, 16 s. 2020

Nakladatel

Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50501 Law

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14220/20:00120747

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

978-80-210-9670-7

Klíčová slova česky

Marketing; Propagace; Digitální daň; Komunikace; Nové daně

Klíčová slova anglicky

Marketing; Promotion; Digital Tax; Communication; New Taxes

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2022 09:40, Mgr. Petra Georgala

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá zaváděním nových daní, respektive digitální daně. Marketing se v dnešní době spojuje především s podnikatelskou sférou, ale tento příspěvek si klade za cíl upozornit na marketing státních institucí a zástupců státu při prosazování nového druhu zdanění. To jak jsou nové daňové povinnosti komunikovány veřejnosti, má totiž vliv na popularitu politických činitelů, kteří je propagují. Příspěvek představí koncept digitální daně v České republice a ve světě a zaměří se především na jeho ekonomické a právní aspekty. Následně bude představen marketing vlády a finanční správy v této oblasti s důrazem na diskurs české i světové odborné veřejnosti v této věci

Anglicky

The paper deals with the introduction of new taxes and digital taxes. Nowadays, marketing is mainly associated with business sphere, but this paper aims to draw attention to the marketing of state institutions and government representatives in promoting a new type of taxation. The way in which the new tax obligations are communicated to the public affects the popularity of the political actors who promote them. The paper introduces the concept of digital tax in the Czech Republic and in the world and focuses mainly on its economic and legal aspects. Subsequently, the marketing of the government and financial administration in this area will be presented with emphasis on the discourse of the Czech and world professional public in this matter.

Návaznosti

MUNI/B/1433/2019, interní kód MU
Název: COFOLA 2020 (Akronym: COFOLA 2020)
Investor: Masarykova univerzita, COFOLA 2020, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference