2020
Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně
KŘÍŽOVÁ, TerezaZákladní údaje
Originální název
Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně
Název česky
Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně
Název anglicky
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Autoři
KŘÍŽOVÁ, Tereza (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, COFOLA 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců, od s. 266-281, 16 s. 2020
Nakladatel
Masarykova univerzita, Právnická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50501 Law
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14220/20:00120747
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
978-80-210-9670-7
Klíčová slova česky
Marketing; Propagace; Digitální daň; Komunikace; Nové daně
Klíčová slova anglicky
Marketing; Promotion; Digital Tax; Communication; New Taxes
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2022 09:40, Mgr. Petra Georgala
V originále
Příspěvek se zabývá zaváděním nových daní, respektive digitální daně. Marketing se v dnešní době spojuje především s podnikatelskou sférou, ale tento příspěvek si klade za cíl upozornit na marketing státních institucí a zástupců státu při prosazování nového druhu zdanění. To jak jsou nové daňové povinnosti komunikovány veřejnosti, má totiž vliv na popularitu politických činitelů, kteří je propagují. Příspěvek představí koncept digitální daně v České republice a ve světě a zaměří se především na jeho ekonomické a právní aspekty. Následně bude představen marketing vlády a finanční správy v této oblasti s důrazem na diskurs české i světové odborné veřejnosti v této věci
Anglicky
The paper deals with the introduction of new taxes and digital taxes. Nowadays, marketing is mainly associated with business sphere, but this paper aims to draw attention to the marketing of state institutions and government representatives in promoting a new type of taxation. The way in which the new tax obligations are communicated to the public affects the popularity of the political actors who promote them. The paper introduces the concept of digital tax in the Czech Republic and in the world and focuses mainly on its economic and legal aspects. Subsequently, the marketing of the government and financial administration in this area will be presented with emphasis on the discourse of the Czech and world professional public in this matter.
Návaznosti
MUNI/B/1433/2019, interní kód MU |
|