2020
VÝTVARNÁ HRA A TVOŘIVOST V PROFESNÍ PŘÍPRAVĚ BUDOUCÍCH UČITELŮ A UČITELEK MATEŘSKÝCH ŠKOL
NOVOTNÁ, Pavla a Jitka NOVOTNÁZákladní údaje
Originální název
VÝTVARNÁ HRA A TVOŘIVOST V PROFESNÍ PŘÍPRAVĚ BUDOUCÍCH UČITELŮ A UČITELEK MATEŘSKÝCH ŠKOL
Název anglicky
Creativity and art games in professional training of future kindergarten teachers
Autoři
NOVOTNÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) a Jitka NOVOTNÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Bratislava, Sborník CREA-AE 2020; Kreativne vzdelavanie, od s. 189-196, 8 s. 2020
Nakladatel
Univerzita Komenského v Bratislave
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/20:00116641
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-223-5011-2
Klíčová slova česky
kreativita; umění; zkušenost; mateřská škola; učitelská praxe; umělecká reflexe
Klíčová slova anglicky
creativity; art; experience; kindergarten; teaching practice; art education; art reflection
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2021 12:29, Dana Nesnídalová
V originále
Význam kreativity, hravosti a zkušenost z výtvarného procesu získávají studentky a studenti studijního programu Učitelství pro mateřské školy v rámci prakticky zaměřených disciplín na pedagogické fakultě v Brně. Rozvojem výtvarného myšlení, cítění, prožívání a reflexí vlastní tvorby vytvářejí cennou platformu, ze které pak mohou čerpat v budoucí učitelské praxi s předškolními dětmi. Příspěvek představuje zejména aktuální tvůrčí výstupy předmětu Výtvarná hra a tvořivost.
Anglicky
The importance of creativity and playfulness is acquired by students of the study program Teacher Training for Kindergartens through experiencing the artistic process within the frame of the practically focused disciplines at the Faculty of Education in Brno. By developing artistic thinking, by learning how to feel out, experience and reflect on their own work, they create a valuable platform from which they can then draw in future teaching practice with preschool children. The paper particularly presents the current cre ative outputs of the Creativity and Art Game subject.
Návaznosti
MUNI/A/1190/2019, interní kód MU |
|