POLOUČEK, Oto. Jahnke, H., Kramer, C., Meusburger, P. (eds.): Geographies of Schooling (recenze). Informace České geografické společnosti. Česká geografická společnost, 2020, roč. 39, č. 2, s. 38 - 41. ISSN 1213-1075.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jahnke, H., Kramer, C., Meusburger, P. (eds.): Geographies of Schooling (recenze)
Název anglicky Jahnke, H., Kramer, C., Meusburger, P. (eds.): Geographies of Schooling (review)
Autoři POLOUČEK, Oto (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Recenze
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Elektronická verze
Kód RIV RIV/00216224:14210/20:00114373
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky venkovská společenství; škola; geografie; dějiny školství
Klíčová slova anglicky rural communities; school; geography; history of education
Štítky rivok
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2021 11:05.
Anotace
Recenze představuje kolektivní monografii zabývající se politikou školství ve vztahu k prostoru v interdisciplinární perspektivě.
Anotace anglicky
The review presents the book dealing with politics of schooling in relation to the space by the interdisciplinary perspective.
Návaznosti
GA20-11275S, projekt VaVNázev: Post-socialistická transformace českých základních škol – procesy, příběhy, dilemata
Investor: Grantová agentura ČR, Post-socialistická transformace základních škol – procesy, příběhy, dilemata
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:26