Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1686499, author = {Vrubel, Martin}, booktitle = {VIII. Olomoucké speciálněpedagogické dny}, keywords = {inclusive education; support measures; barriers; accessibility of primary schools}, language = {cze}, title = {Přístupnost základních škol jako důležité podpůrné opatření pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}, url = {https://sppdny.cz/wp-content/uploads/2020/10/Bulletin-VIII-olomoucke-specialnepedagogicke-dny-v4.pdf}, year = {2020} }
TY - CONF ID - 1686499 AU - Vrubel, Martin PY - 2020 TI - Přístupnost základních škol jako důležité podpůrné opatření pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami KW - inclusive education KW - support measures KW - barriers KW - accessibility of primary schools UR - https://sppdny.cz/wp-content/uploads/2020/10/Bulletin-VIII-olomoucke-specialnepedagogicke-dny-v4.pdf N2 - Příspěvek navazuje na širokou odbornou diskusi o připravenosti škol na inkluzivním vzdělávání. Příspěvek se věnuje připravenosti školních budov. Východiskem příspěvku je fakt, že bezbariérovost školních budov je významným 19 podpůrným opatřením definovaným ve vyhlášce č. 27/2016 Sb. Cílem příspěvku je představit analýzu přístupnosti budov českých základních škol, poukázat na nejčastější úpravy, které jsou realizovány a informovat též odbornou veřejnost o nejčastějších chybách, které negativně ovlivňují přístupnost českých škol. Při analýze byla využita metoda terénního mapování. Kritéria hodnocení vychází z vyhlášky č. 398/2009 Sb. a specifických potřeb studentů. ER -
VRUBEL, Martin. Přístupnost základních škol jako důležité podpůrné opatření pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In \textit{VIII. Olomoucké speciálněpedagogické dny}. 2020.
|