2020
Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol
NAVRÁTILOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol
Název česky
Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol
Název anglicky
Together, yet still separately: ability grouping in lower secondary schools
Autoři
Vydání
Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2020, 0323-0449
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
vnitřní diferenciace, diferencovaná výuka, druhý stupeň základní školy, inkluze, individuální rozhovory
Klíčová slova anglicky
ability grouping, differentiated instruction, lower secondary school, inclusion, interviews
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 8. 2024 01:50, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
V originále
Cílem textu je objasnit, jak probíhá vnitřní diferenciace na druhém stupni brněnských základních škol
Anglicky
The aim of this text is to clarify the process of ability grouping in lower secondary schools in Brno