j 2020

Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol

NAVRÁTILOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol

Název česky

Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol

Název anglicky

Together, yet still separately: ability grouping in lower secondary schools

Vydání

Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2020, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

vnitřní diferenciace, diferencovaná výuka, druhý stupeň základní školy, inkluze, individuální rozhovory

Klíčová slova anglicky

ability grouping, differentiated instruction, lower secondary school, inclusion, interviews

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 8. 2024 01:50, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem textu je objasnit, jak probíhá vnitřní diferenciace na druhém stupni brněnských základních škol

Anglicky

The aim of this text is to clarify the process of ability grouping in lower secondary schools in Brno