Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1687564, author = {Švaříček, Roman and Straková, Jana and Brom, Cyril and Greger, David and Hannemann, Tereza and Lukavský, Jiří}, article_number = {3}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/SP2020-3-1}, keywords = {home education; home–school cooperation; parental involvement in education; online education; COVID-19}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol}, url = {http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/2196}, volume = {25}, year = {2020} }
TY - JOUR ID - 1687564 AU - Švaříček, Roman - Straková, Jana - Brom, Cyril - Greger, David - Hannemann, Tereza - Lukavský, Jiří PY - 2020 TI - Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol JF - Studia paedagogica VL - 25 IS - 3 SP - 9-41 EP - 9-41 SN - 18037437 KW - home education KW - home–school cooperation KW - parental involvement in education KW - online education KW - COVID-19 UR - http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/2196 L2 - http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/2196 N2 - Článek na základě kvantitativní a kvalitativní analýz y odpovědí 9810 rodičů zkoumá vnímání vzdělávání v domácím prostředí z pohledu rodičů v době uzavřených základních škol z důvodu pandemie COVID-19. Cílem empirického šetření bylo odpovědět na otázky, jaké bariéry ve vzdělávání doma v době uzavřených základních škol rodiče identifikují, jaká řešení by uvítali, ale také jaký je vztah mezi rodinou a školou v situaci vzdělávání doma. Analyzovaná data pocházejí z výzkumu Vzdělávání doma, který byl uskutečněn v dubnu 2020 za podpory České televize. Výsledky výzkumu ukazují, že existuje zásadní rozdíl mezi rodiči prvostupňových a druhostupňových žáků, kteří jednak vnímají odlišné bariéry a jednak jmenují jiná řešení nastalé situace. Význam výsledků tkví v tom, že nejenom upozorňují na bariéry ve spolupráci mezi rodinou a školou, ale naznačují i možná řešení problémů, které přinesla neočekávaná situace. ER -
ŠVAŘÍČEK, Roman, Jana STRAKOVÁ, Cyril BROM, David GREGER, Tereza HANNEMANN a Jiří LUKAVSKÝ. Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol. \textit{Studia paedagogica}. 2020, roč.~25, č.~3, s.~9-41. ISSN~1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2020-3-1.
|