RYSOVÁ, Kateřina. Ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj onlajn reklame (v sfere obrazovanija). Online. In Rágyanszki, György. Fiatal Szlavisták Budapesti Nemzetközi Konferenciája IX. 9th Conference for Young Slavists in Budapest. 1. vydání. Budapest: Eötvös Loránd University, 2020, s. 96-99. ISBN 978-963-489-218-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj onlajn reklame (v sfere obrazovanija)
Název česky Klíčová slova v současné ruské a české internetové reklamě (ve sféře vzdělávání)
Název anglicky Key Words in Current Russian and Czech Online Advertising (in Education)
Autoři RYSOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Budapest, Fiatal Szlavisták Budapesti Nemzetközi Konferenciája IX. 9th Conference for Young Slavists in Budapest, od s. 96-99, 4 s. 2020.
Nakladatel Eötvös Loránd University
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60202 Specific languages
Stát vydavatele Maďarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW odkaz na pdf verzi konferenčního sborníku
Kód RIV RIV/00216224:14210/20:00124868
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-963-489-218-2
Klíčová slova česky internetová reklama; klíčová slova; reklama ve vzdělávání; komparativní analýza; ruština; čeština
Klíčová slova anglicky online advertising; key words; advertising in Education; comparative analysis; Russian language; Czech language
Štítky RIV - zkontrolováno, rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Pavel Pilch, Ph.D., učo 216028. Změněno: 6. 3. 2023 11:35.
Anotace
Doklad issledujet ključevyje slova v sovremnnoj russkoj i češskoj reklame, i sosredotočitsja na onlajn reklame v sfere obrazovanija. Doklad zanimajetsja charakterističeskoj i osobennoj leksikoj v slovarnom zapase sovremennoj russkoj i češskoj reklamy, učityvaja sferu obrazovanija i Interneta. V doklade rassmatrivajutsja slova, nachodjaščijesja v reklamnych tekstach s samoj vysokoj častotnost’ju. Doklad zanimajetsja ich osnovnymi morfologičeskimi i sintaktičeskimi čertami i ich rol’ju v onlajn reklame v sfere obrazovanija. Osnovnym lingvističeskim materialom dlja analiza javljajetsja tekstovaja reklama v vide bannerov, i reklama i pablisiti v social’nych setjach «Facebook» i «VKontakte». Reklama v sfere obrazovanija vključajet pablisiti škol, vuzov i iniversitetov, drugich obrazovatel’nych institutov (napr. školy jazykov), studenčeskij stažirovok za granicej ili jazykovych lagerej.
Anotace anglicky
The paper deals with the key words in current Russian and Czech advertisements, focusing on online advertising in Education. It explores characteristics and specifics of vocabulary of current Russian and Czech advertisements, with emphasis on the online setting and the field of Education. The paper researches the most common and frequent words occurring in advertising texts. It describes their basic morphological and syntactic features and their function in the advertisements. Basic linguistic material represent advertisements in the form of banners and promotional profiles and advertising in social networks “Facebook” and “VKontakte”. The advertising in Education includes advertisements and commercials of schools, universities, other educational institutions (e.g. language schools), studies abroad etc.
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 07:32