2020
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Vybrané konstrukční principy
ELLEDEROVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Vybrané konstrukční principy
Název česky
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Vybrané konstrukční principy
Název anglicky
An ESP Coursebook Design-Based Research: Selected Design Principles
Autoři
Vydání
Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
konstrukční výzkum; výzkumný design; učebnice pro výuku ESP; konstrukční principy; integrace řečových dovedností; osvojování slovní zásoby
Klíčová slova anglicky
design-based research; research design; ESP coursebook; design principles; multi-skill integration; vocabulary acquisition
Změněno: 30. 4. 2021 08:48, Dana Nesnídalová
V originále
Příspěvek se zabýval cíli a výzkumným designem konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku ESP a vymezením vybraných konstrukčních principů. Uplatnění konstrukčních principů bylo prezentováno prostřednictvím ilustrativních ukázek úloh ze zkoumané učebnice zaměřených na integraci řečových dovedností, kognitivní a afektivní stimulaci studentů a osvojování slovní zásoby.
Anglicky
The paper dealt with the objectives and methodology of an ESP coursebook design-based research, and defined selected design principles. The application of design principles was presented through illustrative examples of tasks from the ESP coursebook focused on the multi-skill integration, cognitive and affective stimulation of students and vocabulary acquisition.
Návaznosti
MUNI/A/0925/2019, interní kód MU |
|