k 2020

Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Vybrané konstrukční principy

ELLEDEROVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Vybrané konstrukční principy

Název česky

Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Vybrané konstrukční principy

Název anglicky

An ESP Coursebook Design-Based Research: Selected Design Principles

Vydání

Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

konstrukční výzkum; výzkumný design; učebnice pro výuku ESP; konstrukční principy; integrace řečových dovedností; osvojování slovní zásoby

Klíčová slova anglicky

design-based research; research design; ESP coursebook; design principles; multi-skill integration; vocabulary acquisition
Změněno: 30. 4. 2021 08:48, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Příspěvek se zabýval cíli a výzkumným designem konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku ESP a vymezením vybraných konstrukčních principů. Uplatnění konstrukčních principů bylo prezentováno prostřednictvím ilustrativních ukázek úloh ze zkoumané učebnice zaměřených na integraci řečových dovedností, kognitivní a afektivní stimulaci studentů a osvojování slovní zásoby.

Anglicky

The paper dealt with the objectives and methodology of an ESP coursebook design-based research, and defined selected design principles. The application of design principles was presented through illustrative examples of tasks from the ESP coursebook focused on the multi-skill integration, cognitive and affective stimulation of students and vocabulary acquisition.

Návaznosti

MUNI/A/0925/2019, interní kód MU
Název: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu (Akronym: AKTEV IX)
Investor: Masarykova univerzita, Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty