Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1702102, author = {Mužík, Vladislav and Vlček, Petr}, booktitle = {Disportare 2020}, keywords = {physical education; framework educational programmes; curriculum review; congruence in education; life style}, language = {cze}, isbn = {978-80-7394-830-6}, title = {151 let české tělesné výchovy aneb od gymnastiky k parkouru}, url = {https://www.pf.jcu.cz/stru/katedry/tv/doc/Disportare_2020_sbornik_abstraktu.pdf}, year = {2020} }
TY - CONF ID - 1702102 AU - Mužík, Vladislav - Vlček, Petr PY - 2020 TI - 151 let české tělesné výchovy aneb od gymnastiky k parkouru SN - 9788073948306 KW - physical education KW - framework educational programmes KW - curriculum review KW - congruence in education KW - life style UR - https://www.pf.jcu.cz/stru/katedry/tv/doc/Disportare_2020_sbornik_abstraktu.pdf N2 - Příspěvek si klade za cíl navodit odbornou diskuzi o zaměření, cílech a vzdělávacím obsahu školní tělesné výchovy v České republice. Připomíná historické souvislosti a upozorňuje na aktuální nesoulad (porušenou kongruenci) ve vzdělávací linii, kterou tvoří rámcové vzdělávací programy, příprava učitelů tělesné výchovy, realizace tělesné výchovy na školách, výsledky učení žáků a uplatnění výsledků učení v životním stylu. Autoři apelují na nezbytnost zapojit se aktivně do probíhající revize rámcových vzdělávacích programů ve vzdělávací oblasti Člověk a zdraví a ve vzdělávacím oboru Tělesná výchova. Dosažení kongruence v procesu vzdělávání je významnou možností, jak zkvalitnit výuku tělesné výchovy, výsledky učení žáků i životní styl mladé populace. Kongruence ve vzdělávání může podpořit status oboru v očích veřejnosti i jeho konzistentní vnímání klíčovými aktéry vzdělávacího procesu v oblasti tělesné výchovy. ER -
MUŽÍK, Vladislav a Petr VLČEK. 151 let české tělesné výchovy aneb od gymnastiky k parkouru. In \textit{Disportare 2020}. 2020. ISBN~978-80-7394-830-6.
|