r 2020

Claire Madl, Michael Wögerbauer, Petr Píša: Na cestě k „výborně zřízenému knihkupectví“. Protagonisté, podniky a sítě knižního trhu v Čechách (1749‒1848)

DROZDA, Martin

Základní údaje

Originální název

Claire Madl, Michael Wögerbauer, Petr Píša: Na cestě k „výborně zřízenému knihkupectví“. Protagonisté, podniky a sítě knižního trhu v Čechách (1749‒1848)

Autoři

DROZDA, Martin

Vydání

2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Recenze

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

knižní trh

Klíčová slova anglicky

book market
Změněno: 15. 1. 2021 10:31, Mgr. Hana Ambrožová

Návaznosti

MUNI/A/1263/2019, interní kód MU
Název: Kulturní identita v dějinách střední Evropy (Akronym: Kulturní identita)
Investor: Masarykova univerzita, Kulturní identita v dějinách střední Evropy, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty