STANISLAVOVÁ, Veronika. ROLE OSOBNÍCH ZÁJMEN V ODBORNÉM ANGLICKY PSANÉM DISKURZU A ROZVOJ DOVEDNOSTI AKADEMICKÉHO PSANÍ. In Věra Janíková, Světlana Hanušová (eds.). Výzkum v didaktice cizích jazyků III. 2020. vyd. Brno: MASARYKOVA UNIVERZITA, PEDAGOGICKÁ FAKULTA, 2020, s. 127-142. ISBN 978-80-210-9821-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ROLE OSOBNÍCH ZÁJMEN V ODBORNÉM ANGLICKY PSANÉM DISKURZU A ROZVOJ DOVEDNOSTI AKADEMICKÉHO PSANÍ
Název česky ROLE OSOBNÍCH ZÁJMEN V ODBORNÉM ANGLICKY PSANÉM DISKURZU A ROZVOJ DOVEDNOSTI AKADEMICKÉHO PSANÍ
Název anglicky Role of the Personal Pronouns in Academic Discourse and Development of Academic Writing at the University Level
Autoři STANISLAVOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2020. vyd. Brno, Výzkum v didaktice cizích jazyků III, od s. 127-142, 16 s. 2020.
Nakladatel MASARYKOVA UNIVERZITA, PEDAGOGICKÁ FAKULTA
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/20:00117849
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9821-3
Klíčová slova anglicky academic writing; impersonality; personal pronouns; language corpus
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 11. 3. 2021 10:49.
Anotace
Cílem přehledové studie je zmapování výzkumného pole spojeného s tématem míry používání osobních zájmen v odborném, studentském, anglicky psaném diskurzu v České republice a v zahraničí. Práce vymezuje klíčové pojmy, představuje analýzu 14 odborných empirických studií a zodpovídá dvě výzkumné otázky: K jakým hlavním zjištěním dospěl současný výzkum? Jaké metody a přístupy jsou preferované v tomto typu výzkumu?
Anotace anglicky
The aim of the literature review is to map the research field associated with the topic of the frequency use of personal pronouns in written academic discourse of university students. The work discusses the main concepts, presents the analyses of 14 empirical studies, and answers two research questions: What are the main findings of the current research? What methods and approaches are preferred in this type of research?
Návaznosti
MUNI/A/0925/2019, interní kód MUNázev: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu (Akronym: AKTEV IX)
Investor: Masarykova univerzita, Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 23. 6. 2024 18:18