s 2020

Intertextuality and Humour: A special issue of The European Journal of Humour Research

CHOVANEC, Jan a Villy TSAKONA

Základní údaje

Originální název

Intertextuality and Humour: A special issue of The European Journal of Humour Research

Autoři

CHOVANEC, Jan a Villy TSAKONA

Vydání

1. vyd. Krakow, The European Journal of Humour Research 8 (3), 150 s. 2020

Nakladatel

Cracow Tertium Society for the Promotion of Language Studies

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

60203 Linguistics

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

humor; intertextualita; diskurz

Klíčová slova anglicky

humour; intertextuality; disourse

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2023 15:11, prof. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.

Anotace

V originále

The special issue on the topic of “Intertextuality and humour” argues for the extension of scholarly attention to the contextualized study of humour in such applied domains as critical literacy education, marketing communication, and the legal framework regulating the creation and reception of humorous texts and artefacts.

Česky

Zvláštní číslo věnované vztahu humoru a intertextuality. Soubor odborných statí rozšiřuje pozornost badatelů v oblasti diskurzivní analýzy do takových oblastí jako je vzdělávání ke kritické gramotnosti, marketingová komunikace a právní rámec regulující tvorbu a recepci humorných textů a artefaktů.

Návaznosti

MUNI/A/1204/2019, interní kód MU
Název: Researching Communication in English: Paradigms, Strategies, Developments - II (Akronym: ReComE 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Researching Communication in English: Paradigms, Strategies, Developments - II, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty